Головна » Файли » Початкові класи » Читання |
22.01.2017, 17:58 | |
Тема:Читання казок українських письменників. Юрій Ярмиш «Як Реп’яшок світ побачив» Мета: формування в учнів навичок правильного, свідомого, виразного читання; ознайомити учнів із життям та творчістю українського письменника Ю.Ярмиша; навчати аналізувати прочитаний твір, читати за особами; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до читання. Обладнання: ілюстрації, ведмедик з реп’яхів , картки,портрет письменника, словничок. Хід уроку І. Організаційний момент Доброго ранку! Доброго дня! Хай плещуть долоньки, Хай тупають ніжки. Працюють голівки, І сяють усмішки. Доброго ранку! Доброго дня! Бажаєте ви. Бажаю вам я! ІІ. Мовленнєва розминка Промовляння скоромовок , чистомовок Галасливі ґави й галки в гусенят взяли скакалки. Лапатого лопуха наполохала лепеха. Ра-ра-ра – висока гора. IV. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку - Відгадайте загадку. Трава - огонь Зубів не має, а кусає. (Кропива) Носить з реп’яхів кожух мешканець доріг – лопух Він беззубий, а кусає, Сьогодні ми прочитаємо казку «Як Реп’яшок світ побачив» Юрія Ярмиша V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу Біографічні відомості про Ю.Ярмиша Юрій Феодосійович Ярмиш народився 25 травня 1935 року в Дніпродзержинську (тоді - Кам'янську) в родині вчителів. У 1953 році вступив на факультет журналістики Київського державного університету імені Т. Г. Шевченка. Після закінчення університету почав працювати у Кримському державному видавництві у Сімферополі. З 1963 року головний редактор журналу «Піонерія. У цьому ж році Юрій Ярмиш вступив до Спілки письменників України Пізніше був головним редактором журналу. Автор понад 60 книжок казок, притч, байок, серед яких: «Золотий кораблик», «Два майстри», «Чарівними стежками», «Великий мисливець», «Їжачок і Соловейко», «Солодкий Марципан» та інші. Юрієві Ярмишу доводилось багато подорожувати. Він побував в Англії, Канаді, США, на Балканах, кілька разів відвідав Індію, враження про яку описав у творі «По дорогах Індії». Друзі жартома називають його «українським Андерсеном». І це не випадково. Ім'я українського казкаря Ю. Ярмиша посіло одне з чільних місць серед письменників, які пишуть для дітей і про дітей. Помер український письменник 23 жовтня 2013 року. Робота за підручником 1) Ознайомлення з біографією поданою в підручнику. 2) Виразне читання казки вчителем Чи уважно ти читав? - Завдяки кому зміг подорожувати Реп’яшок? 3) Словникова робота Реп’яшок ,підтягнув, хлоп’ята, задзеленчав, тролейбус, лишенько, залишалося 4) Читання казки учнями ( завдання записані на реп’яшках та листочках кропиви) Фізхвилинка Забавлялись зайченята, (встають, руки піднімають вгору) Виглядаючи маму і тата. (руки на поясі, повертаються праворуч-ліворуч) Ось так лапку до лапки. (плескають в долоні) Ось так шапку до шапки. (руки піднімають до голови) Ось так — вусом потрусили.(хитають головою) Так — так — так! (стрибають на місці). 5) Читання казки за особами - Де подорожував Реп’яшок разом із Рудим Псом? - Що він побачив, подорожуючи зі школяриком? - Над ким сміялись діти на уроці? Чому? - На кого образився Реп’яшок? - Де побував Реп’яшок з татком? - Де опинився головний герой в кінці казки? 6 Різновиди читання « Буксир» «Інтонування речень» « Вчитель - учень» 7 Робота за ілюстраціями - Знайдіть уривок в тексті, що відповідає даним малюнкам 8 Переказування казки за ілюстраціями VІ. Підсумок уроку
Цікаві повідомлення учнів про лопухи та кропиву “Одна кропива замінює семеро лікарів”, – так говорили в давнину. Про цілющі властивості кропиви наші предки знали не з чуток, ця трава була універсальними ліками від багатьох хвороб; прекрасним харчовим продуктом, що збагачує раціон потрібними і корисними речовинами; сировиною для виготовлення тканини, вірьовок, канатів. Особливо варто сказати про користь кропиви для здоров’я. Найбагатший вітамінно-мінеральний склад кропиви робить її корисні властивості майже всесильними. У складі листя кропива є і органічні кислоти, які сприяють зміцненню організму в цілому, підняттю імунітету. Кропива допомагає швидше відновитися організму в післяопераційний період, вона здатна протистояти радіації, захистити тканини від нестачі кисню. Кропива – це відмінний засіб проти лупи і для зміцнення волосся. Користь відвару кропиви використовується навіть при облисінні, якщо 2 тижні підряд споліскувати голову відваром трави, випадання волосся значно скоротиться. Кропиву можуть використовувати у вигляді компресів, прикладати до відкритих ран, саден, порізів, виразок. Відвар трави можна застосовувати при внутрішніх кровотечах, це сприяє появі нових еритроцитів. У кропиві знаходиться речовина секретин, яке здатне привести в норму кількість цукру в крові. При цьому утворюється натуральний інсулін, а це корисно людям, які хворіють на цукровий діабет. Кропиву також широко використовують і в кулінарії, додаючи її в супи, салати. Лопух або реп'ях теж не просто бур'ян, а досить цінна рослина в Китаї, Франції, Бельгії та інших країнах. У Японії лопухи навіть вирощуються заради їх коренів, званих гобо білих м'ясистих коренеплодів з приємним солодкуватим смаком. Коріння лопуха багаті на вітаміни В, дубильними речовинами, маслом та білками. Корисні речовини сконцентровані в шкірці і прилеглому шарі, тому чистити корінь лопуха потрібно дуже акуратно. Коріння лопуха можна їсти сирими, смаженими, вареними або печеними на вогнищі. З пюре кореня лопуха можна приготувати котлети, коржі або оригінальну начинку для пиріжків. Молоде листя лопуха теж їстівні їх можна додавати в салати. VІІ. Домашнє завдання с. 36-38, виразно читати. Скласти план до казки
| |
Переглядів: 3019 | Завантажень: 18 | Рейтинг: 0.0/0 |
|
Всього коментарів: 0 | |
Читання [1] |
Математика [0] |
Українська мова [0] |
Природознавство [1] |
[27.12.2021] | |
Завдання для учнів 9 класу на період з 28 по 31.12.2020 року |
[27.12.2021] | |
Завдання для учнів 8 класу на період з 28 по 31.12.2020 року |
[27.12.2021] | |
Завдання для учнів 7 класу на період з 28 по 31.12.2020 року |
[11.05.2018] | |
Бібліотечний урок «Творчість Василя Сухомлинського очима дітей» |
[30.03.2018] | |
Навчаємось дистанційно |
[19.04.2017] | |
День цивільного захисту населення |
[11.05.2018] | |
Бібліотечний урок «Творчість Василя Сухомлинського очима дітей» |
[24.11.2017] | |
Перелік матеріальних цінностей , придбаних за благодійні кошти батьків та спонсорів у 2017 році |
[02.04.2017] | |
Додавання і віднімання десяткових дробів |
[20.03.2017] | |
Моя Батьківщина-рідна Україна |
[12.03.2017] | |
Посвята в першокласники "Наум, Наум, наведи на ум…" |