Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 63
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

 

Основні завдання і напрями роботи бібліотеки

  • Піднесення бібліотечної справи на якісно новий рівень, інформатизація бібліотечних процесів, впровадження в роботу бібліотеки нових інформаційно-комунікаційних технологій, навчання користувачів технологіям інформаційного самообслуговування, створення нових та поповнення існуючих баз даних матеріалів, необхідних для забезпечення навчально-виховного процесу.
  • Сприяння реалізації державної політики в галузі освіти, розвитку навчально-виховного процесу; виховання загальної культури, національної свідомості, шанобливого ставлення до книги.
  • Підвищення інформаційної, освітньої, культурологічної, виховної, пізнавальної, інтелектуальної функцій, які вміщують найповніше інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу, надання інформаційно-методичної допомоги учням, педагогам в оволодінні основами наук і організації навчально-виховного процесу
  • Координація роботи шкільної бібліотеки зі школярами, педагогами, батьками в популяризації книги, в задоволенні інформаційних потреб книгокористувачів, формуванні в них навички читання літератури.
  • Виховання у школярів інформаційної культури, культури читання; формування вмінь користуватись бібліотекою, її послугами, книгою, довідковим апаратом, базами даних, розвиток творчої думки, пізнавальних здібностей та інтересів школярів. Забезпечення росту професійної компетентності педагогічних кадрів.
  • Систематична робота шкільного бібліотекаря зі збереження, зміцнення та розширення книжкового фонду, формування ядра книжкового фонду, основу якого складала б українська книга; поповнення шкільного фонду краєзнавчими й бібліотекознавчими матеріалами, літературними доробками місцевих авторів; розширення книжкового фонду засобами проведення доброчинних акцій «Подаруй книгу».
  • Якнайповніше забезпечення реалізації таких принципів функціонування шкільної бібліотеки, як пріоритет читацьких інтересів, глибоке і копітке їх вивчення та задоволення відповідно до можливостей бібліотеки: формування в дітей стійкої потреби в книзі.
  • Популяризація книги, постійне оновлення матеріалів, календаря пам’ятних дат, даних про новини бібліотеки, нові надходження, програмних творів, творів письменників Запоріжжя, рекомендаційних списків літератури та іншої інформації.
  • Підвищення авторитету шкільного бібліотекаря, збільшення ролі його праці в навчально-виховному процесі школи, сприяння зростанню соціальної активності шкільного бібліотекаря, його готовності до сприйняття нових ідей, маркетингової діяльності як засобу та інструменту оптимізації процесу обслуговування і розширення сфери впливу шкільної бібліотеки.
    • Робота з читачами

    Залучення учнів до читання та роботи у бібліотеці

    № з/п

    Назва заходів та технологій

    Термін

    виконання

    Відповідальний

    1.  

    Перереєстрація та запис нових читачів.

    Вересень,

    жовтень

    Нехченко С.М.

    1.  

    Обслуговування учнів, вчителів, батьків.

     

    Постійно

    Нехченко С.М.

    1.  

    Екскурсії до шкільної бібліотеки першокласників.

    Жовтень

    Нехченко С.М.

    1.  

    Проведення бесід про правила користування бібліотекою.

    Протягом року

    Нехченко С.М.

    1.  

    Проведення заходів з ліквідації заборгованості читачів.

    Постійно

    Нехченко С.М.

    1.  

    Робота з формулярами читачів.

     

    Постійно

    Нехченко С.М.

     

    Індивідуальна робота з читачами

    з/п

    Назва заходів та технологій

    Термін

    виконання

    Відповідальний

    1.

    Проводити індивідуальне консультування читачів при виборі книги:

    • рекомендаційні бесіди;
    • бесіди про прочитане;
    • реклама книги;
    • консультації біля книжкових виставок.

     

    Постійно

    Нехченко С.М.

    2.

    Аналіз читацьких формулярів: «Що читаємо? Як читаємо?»

    Березень

     

    Нехченко С.М.

    Обслуговування читачів

     

    Назва заходів та технологій

    Термін виконання

    Відповідальний

    1.

    Залучення нових читачів:

    • екскурсії до бібліотеки;
    • пояснення учням правил користування бібліотекою;
    • ознайомлення з книжковими виставками, які розкривають фонд бібліотеки.

    Протягом року

    Нехченко С.М.

    2.

    Обслуговування читачів протягом року.

    Протягом року

     

    Нехченко С.М.

     

    3.

    Оформлення інформаційних і книжкових виставок і викладок.

    Систематично

    Нехченко С.М.

    ІІ. Організація книжкових фондів і каталогів

     

    Назва заходів та технологій

    Термін

    виконання

    Відповідальний

    1.

    Ведення індивідуального, сумарного обліку бібліотечного фонду.

    Протягом року

    Нехченко С.М.

    2.

    Оформлення документації на нові надходження

    1 раз у квартал

    Нехченко С.М.

    3.

    Ведення чіткого обліку виданих підручників по класах.

    Протягом року

    Нехченко С.М.

    4.

    Робота з фондом:

    • рознесення книг по стелажах;
    • оформлення книжок, подарованих у ході акції «Подаруй книгу бібліотеці!».

    Протягом року

    Нехченко С.М.

    5.

    Вилучення з фондів:

    • застарілих видань;
    • загублених читачами книг;
    • з інших причин (складання актів, вивіз макулатури; робота із сумарними та інвентарними книгами).

    Протягом року

     

     

    Нехченко С.М.

    6.

    Комплектування книжкового фонду.

    Протягом року

     

    Нехченко С.М.

    7.

    Робота з фондом підручників:

    • організація видачі підручників;
    • організація здачі підручників;
    • оформлення нових надходжень.

     

     

    Вересень

    Травень

    Протягом року

    Нехченко С.М.

    8.

    Заходи по збереженню фонду:

    • рейди перевірки стану підручників;
    • робота Книжкової лікарні «Вчись і ти, як книгу берегти»;
    • індивідуальні бесіди з читачами.

     

    І раз на семестр

    Протягом року

     

    Нехченко С.М.

    9.

    Залучення учнів та педколективу школи до участі у внутрішньошкільній акції «Живи, книго!».

    Протягом року

    Нехченко С.М.

    10.

    Замовлення необхідних підручників на поточний навчальний рік на Репрозитарії Інституту модернізації змісту освіти.

     

    Згідно наказу Міністерства освіти України

     

    Нехченко С.М.

    Робота з підручниками

     

    № з/п

    Назва заходів та технологій

    Термін

    виконання

    Відповідальний

    1

    Своєчасно (до 01.09) забезпечити учнів підручниками, які є у наявності.

     

    Вересень

    Нехченко С.М.

    2

    Вивчати стан забезпеченості учнів підручниками з урахуванням особистих підручників.

     

    Вересень

    Жовтень

    Нехченко С.М.

    3

    Продовжувати комплектувати фонд шкільних підручників. Систематично вести картотеки.

     

    Протягом року

    Нехченко С.М.

    4

    Замовлювати необхідні підручники на поточний навчальний рік на Репрозитарії Інституту модернізації змісту освіти.

     

    Згідно наказу Міністерства освіти України

    Нехченко С.М.

    5

    Провести списання підручників загублених читачами та застарілих.

     

    За потребою

    Нехченко С.М.

    6

    Співпрацювати з шкільними бібліотеками міста з питань доукомплектування фонду

    Протягом року

    Нехченко С.М.

    7

    Провести повну інвентаризацію фонду підручників, розстановку їх по класах, найменуваннях, роках видання.

     

    Вересень-жовтень,

    Квітень-травень

    Нехченко С.М.

    8

    Прийняти участь у шкільному етапі акції «Живи, Книго!».

     

    За планом

    Нехченко С.М.

     

    Книжкова виставка до дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

      

    У рамках Тижня дитячої та юнацької книги «Книга – чудо із чудес» шкільний бібліотекар Сікач І.О. презентувала виставку-рекламу на тему «Книги, що знають усе» (енциклопедії, довідники, словники).

    З 06 по10 березня 2017 р. в школі проходив Шевченківський тиждень під назвою «Слава Шевченкові – слава Україні».